Medische fitness bij Fysiotherapie Hoek van Holland

Bij Fysiotherapie Hoek van Holland heeft u de mogelijkheid om 1 of 2 keer per week een uur in de trainingsruimte met cardio- en fitness apparatuur te oefenen. Dat doet u onder deskundige leiding. Fysiotherapie Hoek van Holland werkt altijd met een trainingsprogramma dat inspeelt op uw individuele klachten. Ook mensen met een (tijdelijk) lagere belastbaarheid kunnen bij Fysiotherapie Hoek van Holland terecht.

Medische fitness

Iedereen heeft wel eens gezondheidsklachten. Gelukkig gaan deze meestal snel weer over. Maar sommige klachten zijn hardnekkig. Het lichaam kan een bepaalde belasting dan niet meer aan. Medische fitness richt zich op het verhelpen van specifieke klachten en het beter functioneren met een bepaalde aandoening.

Bewegen

Bewegen is van levensbelang. Door ziekte, blessures en andere oorzaken kunt u beperkt raken in uw bewegingen. Toch is het ook bij diverse klachten belangrijk om te blijven bewegen. U voelt zich na afloop voldaan. U komt buiten de deur. U doet contacten op. U krijgt meer energie en versterkt uw immuunsysteem. Ondanks de extra inspanning die u doet. We hebben een aantal keer per week een fitnessgroepje waarbij een kleine groep mensen samen sport onder begeleiding van een therapeut. Niet alleen heel gezond ook nog eens heel gezellig!

Voor medische fitness neem contact op met een van onze therapeuten

Medische fitnesstherapie iets voor u?

Neem dan contact op met onze therapeuten via het online afsprakenformulier.